مگه رفتی آزماش بتات چندبود
الان که مثبته برو آزمایش
تو همون ۵دقیقه ی اول مثبت شد یا خیلی گذشت؟
وای منم اینطورم توروخدا اگ دلیلش و فهمیدی ب منم بگو
چون همه بی بی چکاالکین فقط روژان خودکاری خوبه درصدخطاش کمتره
مثل عمه من بیبی مثبت میشد ازمایش منفی تا رفت سونو و گفت بارداری قلبشم تشکیل شده
برو سونو بده ایشالله باردار باشی
سونو بده شاید بارداری پنهان داری
یا تیروئید داری
کیست اینا نداری
منم امشب رفتم سونو بدم بعد گفتم بیخیال بتا منفی دیگ چرا الکی هزینه کنم بعدم اقدام اولم بود گفتم میرم تحت نظر دکتر تا بهتر پیش بره🤗
برو یه سونو بده ولی به نظرم به بیبی چک نمیشه اعتماد کرد من حدس میزنم چون اسپرم وارد بدن میشه یکم هورمونا بهم میریزه اون خطامیزنه مثبت، اگ بتا مثبت بشه بارداریم اگر نه منفیه اخه ازمایش خون دقیق تره
برو سنو عزیزم
عزیزم منم همبنتوری تست پر رنگ میشد ولی ازمایش منفی و آخر فهمیدم خارج از رحم بوده و سقط شد
وا مگه میشه
الان با وجود همچین مثبت پر رنگی بازم آز منفی بود؟؟؟؟؟؟من پیش اومده واسم اما در حد هاله و شما خیلی پر رنگه
خببرو سونوگرافی خودتو راحت کن
کیست مثبت میکنه تنبلی تخمدان هم همینطور درست میگی سه ماه قبل چیزی نبوده کیست همین که عقب بندازی امکانش هست
نکنه زود رفتی ازمایش خو حداقل باید ۷ روز تاخیر بشی
سونو شو
خدایا شکرت عزیزم مبارکت باشه
بارداری شیمیایی ب دکترت یگو سقط مکرره
عفونت باعث مثبت شدن میشه
کیست و عفونت باکتریایی هم باعث مثبت شدن تست میشه
این بی بی چک همش مثبت میشه
فقط از مدیکور استفاده کنینن
شاید کیست داری
سونودادی؟
سلام عزیزم منم بیبی چکم مثبت شد رفتم آرمایش دادم دوبار با یه هفته فاصله هردو بار منفی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.