۱۵ پاسخ

من که نان میخرم

اپتامیل خوبه

نان 1

نان ۱

من اپتامیل ۱ گرفتم

من ملاکم رو گذاشتم روی اینکه کدوم شیرخشک راحت تر پیدا میشه. اگر بهش بسازه قطعاً با همون رشدش خوب خواهد بود اگر نسازه هم میرم سراغ شیرخشک سهل الوصول بعدی

هیچی تو بیمارستان اصلا نمیتونی شیرخشک بدی اگه شیر خودت نیومد خود پرستارا برای بچه ۱۰ سی سی میارن میدن لازمت نمیشه حتی مای بی بی هم لازمت نمیشه
البته اگر بیمارستان خصوصی میخوای بری

من یدونه آپتامیل پرونوترا گرفتم فعلا

من تعریف اپتامیل و شنیدم که خرید گذاشتم تو ساک زایمان

اپتامیل

بمن که بیمارستان گف نیارید نیاز باشه خودمون میذیم

همون بیمارستان به من گفت نان بگیرم

من اپتامیل بردم

من با خودم نبرده بودم ولی همون روز بیمارستان بهم گفت برو نان بخر
ولی خب بعد از تموم شدن نان اپتامیل خریدم
اگر بچه به نان عادت داشته باشه بهتره چون الان آپتامیل ۲ اصلا گیر نمیاد

منم دوس دارم بدونم

سوال های مرتبط

مامان محمد سینا🩵 مامان محمد سینا🩵 ۷ ماهگی
مامان نازلی و‌سورنا مامان نازلی و‌سورنا ۳ ماهگی