کسی سونو رشد رفته با بیمه سلامت چقده؟؟؟

۱۱ پاسخ

بستگی به شهر داره من چند روز پیش رفتم ۹۹۲تومن

من حالاقراره آخرهفته برم ببینم چقدمیشه 😬

امروز سونو دادم با بیمه سلامت۹۵۰

باید زنگ بزنی ب اون سونوگرافی بپرسی،،با هم فرق میکنن،،یکسان نیستن،،مثلا این سونوگرافی ک من میخوام برم ۱۵۰۰ هست،،ولی جای دیگه میدونم ۱۲۰۰ هست،،،بازم یجایی میشناسم نزدیک ۳ تومن میگیرن

من رفتم سونو رشد دالپر بود فکنم دوهفته پیش شد ۲ میلیون ۲۸۰

من سونو رشد رفتم آزاد ۱۳۸۰ بود ،
سونو رشد کالر داپلر هم رفتم ۴۵۰۰

اصلا خیلی جاها میگن شامل بیمه نیست من ۱۱۰۰ آزاد دادم

امروز ۱۳۰۰

من خدمات درمانیم فروردین رفتم ۴۸۰تومن ۳۰هفته
هفته دیگم باید برم نمیدونم چقدر میشه

توی فروردین 1300

۲۵۵۰ تومن ۲هفته پیش

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قندمعن🩵🤰🏼 مامان قندمعن🩵🤰🏼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری