من هانیز استفاده میکنم بهترینه
هانیز از همه ایرانیا بهتره👌
من هانیز سایز ۱،۲،۳،خریدم
من مای بیبی گرفتم
فعلا یدونه سایز صفر و یک
شاید بدن بچه نساخت نمیشد خیلی بگیرم
من کانفی میگرفتم که خب خیلی گرون شد بعدش دیگه مای بیبی گرفتم و راضیم واسه این نینیم مای بیبی میگیرم
شورتیاش که عالیه از نظر جذب و همه چی
من زمان دخترم از مایبیبی راضی تر بودم ، الان برای دومی هم مایبیبی گرفتم
مای بی بی یه حالت اویزون میگیره مولفیکس وسطش دوتا کش داره آویزون نمیشه
مولفیکس
مولفیکس چطوره
مای بیبی
دوتا سایز صفر بگیر
بعدش دیگه سایز یک
بیشترین گفتن مای بی بی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.