وقتی میشینم خیلی زیر شکمم درد میکنه برم دکتر

۴ پاسخ

چون فشار ب زیر شکم تو هفته های ما بیش‌از‌اندازه اس هر طور بشینیم میدرده
استراحت کن خوب مبشه اکه غیر قابل تحمل اونوقت برو دکتر

عزیزم وزن بچه است
طولانی مدت نشین سر پا نمون و بار بلند نکن

منم همینم بزور واسه غذا میشینم بیشتر درازمیکشم یا میخوام بشینم پاهام دراز باید باشه تکیه بدم

منم وقتی میشینم همه جام درد میگیره بخاطر همین بیشتر سعی میکنم دراز بکشم

سوال های مرتبط