شما فرنی و حریره رو نبات نمیزنین؟

۸ پاسخ

چرا من میزنم

اندازه يه نخود خود دكتر گفت اوكيه ولى من اوايل كه شروع كردم نميزدم يكم بزرگتر شد زدم كه بخوره

من یه قاشق چای خوری شکرمیزنم

یکم میزنم چون میترسم دلدرد بشه یخورده میزنم که حریره یا فرنی رو خیلی طبعش سردنباشه

ی کوچولو میزنم

نه از الان بخوام چیزای شیرین بدم بعد عادت میکنه هر چیزی نمیخوره 😁

من میزنم یه کوچولو .
اما بیشتر وقتا خرما میزنم

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی