چرا من میزنم
اندازه يه نخود خود دكتر گفت اوكيه ولى من اوايل كه شروع كردم نميزدم يكم بزرگتر شد زدم كه بخوره
من یه قاشق چای خوری شکرمیزنم
یکم میزنم چون میترسم دلدرد بشه یخورده میزنم که حریره یا فرنی رو خیلی طبعش سردنباشه
ی کوچولو میزنم
نه از الان بخوام چیزای شیرین بدم بعد عادت میکنه هر چیزی نمیخوره 😁
من میزنم یه کوچولو .
اما بیشتر وقتا خرما میزنم
نه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.