نبات!؟
خرما بزن یا موز
خرما بهتر از نبات و شکر
ولی زیاده روی نکن گرمیانه ست
نبات چرا موز یا خرما بریز
اصن نیازے نیست نبات بندازے۔۔۔
آسیاب کن یا هم تیکه های کوچیک بریز خودش آب میشه
با دست
چرا باید نبات بندازی؟؟؟
تو قابلمه که روی گازه بنداز باز میشه خودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.