نبات رو چجوری تو فرنی بریزیم

۸ پاسخ

نبات!؟
خرما بزن یا موز

خرما بهتر از نبات و شکر
ولی زیاده روی نکن گرمیانه ست

نبات چرا موز یا خرما بریز

اصن نیازے نیست نبات بندازے۔۔۔

آسیاب کن یا هم تیکه های کوچیک بریز خودش آب میشه

با دست

چرا باید نبات بندازی؟؟؟

تو قابلمه که روی گازه بنداز باز میشه خودش

سوال های مرتبط

مامان مهدیارکوچولو مامان مهدیارکوچولو ۱ سالگی
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی