۶ پاسخ

دختر من به ق میگه ک. پرسیدم گفتن اشکالی نداره درست میشه

دلم غغغشششش رفت واسه حرف زدنش 😍😁 شییییریییییین
ببین نوشتن که یاد بگیره الفبا رو منظورمه ،درست میشه

وای دقیقا دختر منم همینه

دخترمنم ق رونمیتونه بگه مثلا میخاد بگه قوری میگه اوری هرچی هم تمرین میکنم جواب نمیگیرم شاید بزرگتر شن بهتر بشن

آخی خواهر زاده م به همه اینا میگفت ت اونم تا کلاس اولیش همینجوری موند،ماشالا الان زبونی داره که هیشکی حریفش نیست

خوب میشه مهد بره مدرسه بره خوب میشه

سوال های مرتبط