۵ پاسخ

داروهاشو بخوره تبش پایین بیاد... شایدم با اولین مدفوع تبش پایین بیاد و بهتر میشه...حتما ی چی بده لخوره.. جوجه کباب نمیخوره؟

خب بچه گلو درده
چجوری غذا بخوره؟؟

بتونی آرد و نشاسته رو مخلوط کنی براش فرنی کم شیرین درست کنی عالی میشه
یا بعد درست شدن برای شیرینی عسل بریز

براش سوپ... آش رشته بدون روغن با سبزی و عدس و رشته میتونی بدی خوبه

آره نباید بد باشه. ولی خیلی شبرینش نکن...نشاسته برا گلو دردم خوبه

سوال های مرتبط