۶ پاسخ

از ۳ ماهگی ایروفیکس

۴که تمام شد زینک و مولتی و فولیک اسید شروع کردم

لیپوزوفر

والا من دیشب دکتر بردمش گفت از ۵ ماهگی هم غذا شروع کن هم قطره اهن و مولتی یه مدل هم خودش نوشت یادم نیس ولی مولتی رو پدیا. بست نوشت

از ۶ ماهگی لیپوزفر هلو

فکر کنم از شش ماه باشه

سوال های مرتبط

مامان آنیل🩷آنیا مامان آنیل🩷آنیا ۱۳ ماهگی
مامان ماهتیسا مامان ماهتیسا ۱۰ ماهگی
مامان هیرا 💙 مامان هیرا 💙 ۸ ماهگی
مامان .🐣. مامان .🐣. ۹ ماهگی
مامان ایلیا👼🧿 مامان ایلیا👼🧿 ۱ سالگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۹ ماهگی
مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° ۵ ماهگی