۱۴ پاسخ

وای پسر منم همینه آرومش میکنم تایی میخوام دراز بکشم با جیغ بلند میشه🫠🫠 دیگه بدنم کم آورده مغزم که دیگه هیچی

احتمالا رفلاکس پنهان داره و فک میکنه باشیرخوردن آروم میشه ولی راحت نمیتونه هضم کنه چون به حرف دکترش زیاده هرچهل دقیقه ۹۰تا
نبردینش پیش دکترش؟

خب ۱۲۰ تا بده بهش بیشتر بده سیر نمیشه حتما با ۹۰
دکتر یچیزی میگه وقتی بچه سیر نمیشه دیگه زیاد و کم نداره

گرمشه

شاید شیرت ابکیه سیرش نمیکنه تا حالا شیرخشک امتحان کردی ؟

تکونش بده لالایی براش بخون بزار روپا یا روی شونه چراغ خاموش کن دست بکش روی سرش نوازشش کن ممکنه به خاطر دندونشم باشه یا سرماخورده باشه قطره پاراکید بکش روی لثه هاش یکم کلاه هم بزار سرش ایشالا میخوابه

من که فردا پسرم ۳ تا واکسن ۴ماهگی داره و شب قرار مهمون بیاد
گناه داره بچم. از طرفی هم کلی کار دارم.
به نام مااااادر....

بخدا بچه منم همینطور.
امشب انقد گریه کردم خودمو زدم ک نگو
هم منو روانی کرده هم باباشو
هر کاری میکنم آروم نمیشه
دیگ رد دادم

نمی‌دونم چرا بچه ها دوست دارن شبا بیدار باشن و فقط شیر بخورن

منم بزور خابوندمششش مثلن اومدم خونه مادرم بهم کمک کنند امشب لج آورده بود گفتم الان میگیرنش میخابوننش من یکم استراحت میکنم اما باز همه خوابیدن من دارم میخابونمش خو اینطوری بود خونه میمونم دیگه🤣

بچه من جدیدا شبا بهتر میخوابه بهتر شده .خودم هردوساعت شیر میدم بهش شیشه دهنش میزارم .قبلا شبا خیلی سختی میکشیدم .کلا ولی ازبی خوابی و سختی های بچه داری جونی برام نمونده خیلی خستم .
شما هردوساعت همون ۶۰ تا رو میدین یا بچه بیشتر میخوره الان ازین مقدار همیشه؟؟

کولیک داره حتمااا ببرین پیش دکتر اطفال

خاااااابمممممم میاااااااااد

خب حتما جایش درد میکنه
با کولیک داره
بچه الکی که گریه نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی