۸ پاسخ

چون توی تابستون اب بدن زیاد از دست میره بخاطر گرما و بچه عادت نداره زیاد اب بخوره
اب بدن از دست بره بدن بهم میریزه

میگن اسهال استفراغ میشه تو گرما

چون شیر ندی عطش میگیرن و هی اب میخوان تابستونم روزا طولانیه و گرم بچه اذیت میشه .
زمستان پاییز روزا کوتاه شب میخوابه زود میگذره

بهار وپاییز بهترین فصل برای گرفتن از شیرهستش

‌دکتر بمن گفت تو فصل گرما بچه اسهال میشه وگرنه منم ۱۷ خرداد بود ولی اول اردیبهشت گرفتمش

دختر من مرداد ۲ سالش میشه من فروردین از شیر گرفتمش

ميگن شيردون بچه سر ميشه اسهال ميشه اب بدنش كم ميشه

منم همین سوالمه
دختر منم تیر دو سالش میشه و منم قصد دارم تا اونموقع شیرش بدم

سوال های مرتبط