خداروشکر راحت بود روز بعدش یکم گرم شد ک با پاراکید اوکی شد انشاالله ک شش ماهگی هم راحت باشه
من روز یک شنبه براش زدم خیلی دردناک بود و دو روز استامینوفن چهارساعته بهش دادم و بعدم شش ساعته ،جای واکسنو تا چند ساعت کمپرس سرد گذاشتم بعدم کمپرس آب گرم چند ساعت ،جای واکسن هر بار استامینوفن یا با روغن گوسفندی چرب کردم،پاهاش پیچو میکردم تا دو روز ،تبم ک مدام چک میکردم
ولی دختر دومیم که دوهفته دیگس معلوم. نیس چجوری باشع🫢
من زدم امروز تب داره
واسه دختر اولم خیلی راحت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.