مامان سونو شکمی هفته چندم رفته بودید و قلب کوچولوتون میزد؟

۷ پاسخ

خدا خیرت بده سوال منم هست دکترم سونو واژینال نوشته نمیخوام برم

۸ هفته و ۳ روز خدارشکر تشکیل شده بود🥰

۷هفته

۶ هفته تشکیل شده بود

۸هفته و ۶روز

۵هفته و ۶ روز شکمی قلبش تشکیل شده بود

۵ هفته بودم رفتم گفت قلب هنوز تشکیل نشده
۷ هفته تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته یازدهم بارداری