۱۲ پاسخ

بزا سبزیام ب ثمر بشینه منم میام زخمیتون میکنم🤣😂

به به چ رخی داره 😍🥰

نازنین نازنین نکن این کارو با دل ما 😍

-,✎مواد لازم :
چهار عدد تخم مرغ
یک پیمانه شکر
کمی وانیل
دو پیمانه آرد
دارچین + زنجبیل سلیقه ای
یک قاشق غذاخوری بیکینگ پودر
یک پیمانه شیر و یک قاشق غذاخوری ارده
نصف پیمانه خرمای له شده
روغن نصف پیمانه

-,✎طرز تهیه :
ابتدا تخم مرغ ها رو در ظرفی ریخته و با شکر و وانیل بزن تا حجمش دوبرابر بشه و رنگش سفید بشه، بعد خرما و روغن رو بهش اضافه کن ودوباره هم بزن، بعد مواد خشک الک شده و مخلوط ارده و شیر رو هم اضافه کن و با سرعت کم هم بزن، قالبُ با کره چرب کن و آرد بپاش ، مایه کیک رو داخلش بریز و به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت داخل فر با دمای 160 درجه بزار تا بپزه بعد از اینکه پخت، فن خنک کننده فر رو روشن کن تا خنک بشه.

-,✎برای تزیین:
3 قاشق غذاخوری پوره خرما + 1 قاشق غذا خوری آرد سمولینا + 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی + یک چهارم پیمانه شیر رو با هم بزن و روی کیک خنک شده بریز و با آجیل و گل رز تزئین کن.

-,✎میتونی مقداری از مخلوط کیک رو کنار گذاشته و داخل قالب های کاغذی بذار.

وای به نوش جان دلم خواست خب 🤷🏻‍♀️

نوش جونتون
کدوم شهر هستید؟ چه نعنایی دارید

روش که شهد شکره

بچینم بزارم بقیشم تو سینی بمونه خشک بشه😍

تصویر

😍😍😍😍

تصویر

با شیره پختی؟من ی بار درست کردم هیچ کس خوشش نیومد😪

اوخ اوخ رخ کارو👌👌😍😍دست مریزاد

نعناع حیاط مون😍

تصویر

سوال های مرتبط