بزا سبزیام ب ثمر بشینه منم میام زخمیتون میکنم🤣😂
به به چ رخی داره 😍🥰
نازنین نازنین نکن این کارو با دل ما 😍
-,✎مواد لازم :
چهار عدد تخم مرغ
یک پیمانه شکر
کمی وانیل
دو پیمانه آرد
دارچین + زنجبیل سلیقه ای
یک قاشق غذاخوری بیکینگ پودر
یک پیمانه شیر و یک قاشق غذاخوری ارده
نصف پیمانه خرمای له شده
روغن نصف پیمانه
-,✎طرز تهیه :
ابتدا تخم مرغ ها رو در ظرفی ریخته و با شکر و وانیل بزن تا حجمش دوبرابر بشه و رنگش سفید بشه، بعد خرما و روغن رو بهش اضافه کن ودوباره هم بزن، بعد مواد خشک الک شده و مخلوط ارده و شیر رو هم اضافه کن و با سرعت کم هم بزن، قالبُ با کره چرب کن و آرد بپاش ، مایه کیک رو داخلش بریز و به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت داخل فر با دمای 160 درجه بزار تا بپزه بعد از اینکه پخت، فن خنک کننده فر رو روشن کن تا خنک بشه.
-,✎برای تزیین:
3 قاشق غذاخوری پوره خرما + 1 قاشق غذا خوری آرد سمولینا + 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی + یک چهارم پیمانه شیر رو با هم بزن و روی کیک خنک شده بریز و با آجیل و گل رز تزئین کن.
-,✎میتونی مقداری از مخلوط کیک رو کنار گذاشته و داخل قالب های کاغذی بذار.
وای به نوش جان دلم خواست خب 🤷🏻♀️
نوش جونتون
کدوم شهر هستید؟ چه نعنایی دارید
روش که شهد شکره
بچینم بزارم بقیشم تو سینی بمونه خشک بشه😍
😍😍😍😍
با شیره پختی؟من ی بار درست کردم هیچ کس خوشش نیومد😪
اوخ اوخ رخ کارو👌👌😍😍دست مریزاد
نعناع حیاط مون😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.