نرماله عزیزم الهی شکر
نه نرماله نداری
خوبه عالیع
برای من۲بود دکتر قرص لیووکسین۵۰نوشت
الان زیر۱شده ولی بازم میگه بخور
بنظرم شماهم به دکتر مراجعه کن چون اگه کم باشه ولی دارو نخوری بیشتر میشه و واسه بچه ضرر داره
نه خوبه خداروشکر،منم این هفته باید برا تیروئیدم دوباره برم آزمایش خدا کنه برطرف شده باشه
نه گلم نرماله عددش هم برا بارداری خوبه
نع عزیزم نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.