پستونک برای پسرم کدوم مدلو بگیرم بهتره شماره یک یا دو

تصویر
۱۱ پاسخ

من پسرم فقط مدل ۲ رو گرفت

منم از دومی میدم ارتودنسی خریدم اوق میزد

پسرم دومی و داره

من از اون شفاف ها بدم میاد بنظرم نمای زشتی تو دهن بچه دارن. مدل دوم رو بگیر

مدل فندقی اولی عالی پسرم اینو داره

دختر من اولیو گرفت

من مدل فندقی و مدل ارتودنسی دادم خوب نگرفت
مدل ۲ رو که بادومیه گرفت

من پستونک ارتودنسی گرفتم ولی پسرم نگرفت رفتم بی بی لند طرح اونت خریدم بادومی الان قشنگ گرفت

من‌هردوشو دارم‌هیچ کدوم نگرفت .الان دعاکن بچت بگیره چون دیر شده

من دو رو میدم

۲۲۲۲۲۲۲

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی