۲۷ پاسخ

ببین از خدا چی خواستی چی داده بهت عزیزم ..
مبارکه
خداکه تا اینجاش باهات بوده و تنهات نزاشته از این به بعدش هم باهاته مطمئن باش .

عزیزم قلبش تشکیل شده بود؟؟
انشاالله ک خیره عزیزم هر خدا داد
انشاالله سلامت باشن

ای خدا اون یکی جنینت مثل یه انگشتر جواهر میمونه یه حلقه و یه جواهر روش 😍

بلههههه دوتا ساک داری اگ تشکیل بشه دوقلو ناهمسان داری😍

ای خدا کرمتو شکر چه جالبه 🥹

آخی 🥹🥹🥹ان شاالله هرچی خیره

ارهههه ميشه انشاللع

امکان داره دیر تیر تشکیل بشه
الان سن جنین های من یکی نیست

واییییی دختر نگا خدا چجور نتیجه گریه هاتو داده

چ باحااااله‌🤩

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

شبیه انگشتر الماس

جاااانم.عکسش چقدر ناز .خداروشکر جاش برات سبز شد.انشالله دومی هم تشکیل میشه.تو فقط خوب تغذیه کن و استراحت کن.

ای جونم
بسلامتی عزیزم 😍🥹

اییی جانم خدااا🥹🥹🥹🫠
انشاالله اونم تشکیل میشه توکلت به خدا باشه🥹🤲🏻

برا من دوتاشون ۶ هفته و ۶ روز بودن یعنی دوتا باهم لقاح گرفتن بدون فاصله؟؟ ولی ضربان قلبا و قدا یه ذره فرق داره ولی خیلی نزدیک هم هستن

ای جان بسلامتی

ای خدا کاش دو قلو باشن یه دختر یه پسر 😍😍😍

انشاالله تشکیل میشه ❤️

الان دقیقا چند هفته ایی؟

عزیزم انشالله تشکیل بشه

اونی ک جنینه دوتا گردی داخل اون ساک بالایی هست یکیش جنینه کنارش جفتشه ولی اون یکی اصلا چیزی نبود ۷ هفته ۴ روز بودم دوهفته بعد گفت بیا مشخص میشه تشکیل میشه یا نه

گلم تو این کیسه ای که جنین هست دوتا جنین نیست؟؟

ای جانم انشاءالله که تشکیل بشه برا من که نشد خیلی غصه خوردم

زندایی من یکی از جنیناش بعد از اون یکی تشکیل شد
طبیعی باردار شد و ۲ قلو شدن ولی با فاصله

اره احتمالا اینی ک تشکیل نشد سنش کمتر باشه لقاح دیر تر تشکیل شده باشه

عزيزممممم😍چقد نازههه

سوال های مرتبط