نه فقط برا واکسن
بهداشت چیزی بلد نیست
دکتر خودش هم هر ماه که نمیخواد ببری دوماه یه بار کافیه
من هر ماه پسرمو میبرم پیش دکتر خودش چکاپ ، بهداشتم دو بار فقط برای واکسن بردم
من هر ماه میبرم دکتر از اول نزاشتم بهداشت به جز واکسن (که اونم اگر دکتری پیدا میکردم که به زنه نمیرفتم ) دست به بچم بزنن اصلا هیچی بلد نیستن عیب میزارن رو بچه بی زبون
دکتر خودش البته هرماه نمیرم سر گنج نشستم خدایی نکرده مشکلی داشته باشه میبرمش
والا بهداشت مراقبت خودش ک تاریخ میده میبرمش دکترم تا پنج ماهگی هرماه چکاب میبردمش دیدم الکی هی پول ویزیت میدم و دارو تکراری و هیچم رسیدگی خوب به پسرم نمیشد دیگ گفتم چرا ایقد پول الکی بدیم خودم داروهاش میگیرم الان میدمش مولتی و آهن
هر ماه ک نمیبرم ولی میبرم پیش دکتر خودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.