اصولا برای قرص مترونیدازول میدن. اگر خارش دارید پماد کلوتریمازول ۱٪ شبا باید بزنید، اگر عفونت و قارچ دهانه رحم باشه همین پماد کلوتریمازول بزرگش هست که با اپلیکاتور باید بزنید داخل رحم.
بری داروخانه بگی بهت میدن
من رفتم داد خوب شدم
پماد کلوتریمازول
قرص متروماکس
سه روز استفاده کردم خوب شدم
ولی قرصاشو دوتا دوتا میخوردم
منم عفونت جزیی داشتم متخصص پماد و قرص بهم داد خوب شدم
بستگی داره.مثلا اگر قارچ باشه پماد میدن داخل واژن بزنی.باید بری دکتر یا یکی رو پیدا کنی علایم عفونتت باهاش یکی باشه ازش بپرسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.