سلام من این سری آد سول گرفتم
ای ان دی عالیه
من کامویت دادم خیلی بد بود مثل روغن مایعه دقیقا
نه طعم نه بو داره
بینهایت بالا اورد
پدیابستم بالا اورد و همچنین ادسول رو
اما ویوا کیدز تا الان خوب بوده
ببین باید پندتارو امتحان کنی ببینی کدوم خوبه براش و دوسش داره
کامویت عااالی
پسرم پدیابست و ویواکیدز رو اوق میزد
کامویت اسانس نداره
ویواکیدز با طعم هلو .اشتهاشم ب شیر بهتر شده .
حالا میخوام از ۳ ماهگی ک تموم شد مولتی ویتامین بدم بهش
من اینو میدم خیلی خوبه
آ ان د با طعم زردآلو پسر من دوست داشت
ویوا کیدز خیلی خوبه
ویوا کیدز طعم هلو
پدیا بست عالیه
ویوا کیدز عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.