۲ پاسخ

راستش من دکتر نیستم که نظر قطعی بدم
ولی اینو میدونم تا امروز که گذشت بخاطر بعضی حرفا و چیزایی که اینجا میخوندم وقتی یه روز اگر یه حرکتش کمتر بود کلی حرص میخوردم میرفتم تریاژ بیمارستان کلی معطلی کلی هزینه سونو و …
و تهش خداروشکر همه چی خوب بود.
و جدای از هزینه و‌هرچیزش چه استرس هایی که نکشیدم.
ولی اینو‌بدون بعضی روزا ممکنه بیشتر حرکت حس کنی و بعضی روزا کمتر.
به نظرم خودت رو‌مجاب نکن و حرکات رو نشمر که تو ذهنت بگی خب امروز ۵ بار دیروز ۲ بار پس یه چیزیش هست.
من دکترم الان چون تو ماه آخرم بهم گفت حرکاتش رو بعد از وعده ها مثل‌صبحانع ناهار شام چک کن که حداقل ۳ حرکت مجزا داشته باشه.
نمیگم رها کن یا بیخیالی ولی خودت رو اذیت هم نکن چون استرس بدترین چیزه.
من یبار اینقدر خودم استرس داشتم که وقتی رفتم تریاژ دکتر میگفت بچه چیزیش نیست ولی چون‌خودت خیلی استرس داشتی ضربان قلب اونم ضعیف به گوش میرسیده وگرنه اون‌اوکیه..

در روز ۲۰ تا حرکت باید داشته باشن
اگه چیز شیرین هم بخوری به سمت چپ دراز بکشی تو ۴۵ دقیقه باید سه تا پنج تا حرکت بزنه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان زهرا و داداشی مامان زهرا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ام بارداری