۳ پاسخ

من دزدان همینجوریه یا گل شکمم استراحت کن اگه زیاد شد حتما دکتر برو دارو بگیر من فعلا که خوبم خداروشکر تکرار بشه مجبورم برم بچه من دختره دختر انقباض می‌کنه تو خود شکم

من دزدان همینجوری

نه عزیزم. باید شیاف استفاده کنی.

سوال های مرتبط

مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌ونهم بارداری