۳ پاسخ

ما با سیب رنده شده درست می‌کنیم خیلی بهتر از سیب تیکه شده میشه

من با فر بلدم بگم؟

من تو پلوپز برقی درست میکنم از فر هم بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی