۷ پاسخ

منم کمر درد داشتم ب دکتر گفتم شیاف نوشت خوب شده بگو دکتر برات قرص و شیاف بنویسه بهتر میشه

منو شما فک کنم یکی هستیم عزیزم بارداریمون من آخرین پریودم ۷فروردین بوده شما آخرین کی بوده؟

منم درد دارم، خصوصن وقتی دراز میکشم 😭

منم کمر درد دارم
بعضی وقتا هم کمی دلم درد میکنه

گلم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات بفرستم
@Nanaeii17

من کمر درد ندارم شکم درد دارم

منم خیلی کمر درد دارم شدید

سوال های مرتبط