یکم دلداری بدین لطفاً 🫣
پوشک
شیر خشک
رفلاکس

تصویر
۴ پاسخ

واسه یکی بمیر که واست تب کنه
به خودش بگو حالا که ناراحتی و بیماری من برات مهم نیستم،حرکات و گرفتاریهای تو هم بعد ازاین برام مهم نیست
مریض هم بشه،تحویلش نگیر،مستقیم بهش بگو مثل خودت رفتار میکنم تا حالیشبشع

باید تو هم مثل خواهرت ناز و اداتو بیشتر کنی

حرفی ندارم واسه مغزهای کوچک زنگ زده

بلانسبت شوهر منم همینجوری تو مواقع بحرانی عین گاو میشه‌. یعنی جلوش هرچقدر هم زجر بکشم میگه من اصللاا نفهمیدم حالت بده😑😑😑😑

سوال های مرتبط