سلام خانما کالسکه چرخ بزرگش بهتره یا چرخ کوچیک؟؟

۷ پاسخ

من میخوام عصایی بخرم بتونم هنه جا ببرمش

واسه ما چرخای عقب بزرگ بود جلوییا کوچیک
الانم کالسکه دوقلویی داریم همینطوره
اینجوری برای هدایتش راحتتره

اگه بعدا هم سوار میشه چرخ بزرگ پسر منکه داشت چن بار سوار شد اکثرا با ماشین میرفتیم نیاز نمیشد بعد ۱ سالگی ماشین خریدیم اونو بیشتر دوس داشت

من واسه گلپسریم مدل هواپیمایی خریده بودم هم سبکه هم چرخاش راحته ۳۶۰ درجه هست هم جابجاییش راحته خودت تنهایی میتونی بلندش کنی هم پله ها و راحت میتونی ببری . خلاصه که من الان شش ساله دارم واسه هردوتاشون استفاده کردم آخ نگفته . به زنداداش خودمم پیشنهاد دادم که از این بخره . مدلش فیکشن اسمش هست . هم وزن ۴۰ کیلو و تحمل می‌کنه بازار رفتی دوتاشون رو میتونی بزاری توش 😁😁

من چرخ بزرگ داشت دخترم اما گفتم هر وقت تونستم یه کالسکه سبک بخرم چون ما زیاد مسافرت و بیرون میریم

من از اون چرخ کوچیکا برا پسرم داشتم خیلی سبک و راحت بود تو ماشینم راحت جا میشد

ازاین مدل خواهرم داره خیلی خوبه دوتا چرخ عقب بزرگترن

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۷ سالگی