تولد چند بود؟
نه عزیزم خوبه ،تو نمودار سبز هستش ۳۹ و نیم
چون منم برده بودم پرسیدم با توجه به چه شاخصی تعیین میشه
گفت شاخص خاقی نداره،با توجه به سمات تولد و وراثت در نظر میگیریم که واسه منو نگاه کرد بعد گفت ۳۹ونیک تا ۴۰ و نیم تو نمودار سبز که دور سر جانا ۴۰ بود
ب منم گفتن دورسر بچت رشد نکرده دکترش گف خوبه نرماله
خیلی خوبه
من چند روز پیش بردم 41 و نیم بود. گف خوبه. اما نمدونم باید چند باشه
رو نمودار چک کن
اگ سر خودت یا شوهرتم کوچیکه احتمالا ارثیه مهم نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.