۷ پاسخ

تولد چند بود؟

نه عزیزم خوبه ،تو نمودار سبز هستش ۳۹ و نیم


چون منم برده بودم پرسیدم با توجه به چه شاخصی تعیین میشه
گفت شاخص خاقی نداره،با توجه به سمات تولد و وراثت در نظر میگیریم که واسه منو نگاه کرد بعد گفت ۳۹ونیک تا ۴۰ و نیم تو نمودار سبز که دور سر جانا ۴۰ بود

ب منم گفتن دورسر بچت رشد نکرده دکترش گف خوبه نرماله

خیلی خوبه

تصویر

من چند روز پیش بردم 41 و نیم بود. گف خوبه. اما نمدونم باید چند باشه

رو نمودار چک کن

اگ سر خودت یا شوهرتم کوچیکه احتمالا ارثیه مهم نیس

سوال های مرتبط