بله عزیزم دخترمنم همینه یکم بشینن اذیت میشن تودستشویی
کف پاش صاف نیست؟دخترمن کف پاش صاف زیادبشینه دردمیگیره
احتمالا آشیل پاش کوتاهه.باید ارتوپد بری
پسر من همینجوریه .کارشو میکنه ولی این پا اون پا میشه اونم خب پاهاش نسبت با سرویس کوچیکتره خسته میشه بچه
پسر منم همینه
شاهان صافی کف پا داشت اینجوری اذیت میشد،الان شش ماهه که کفی میپوشه و ورزش داره و اینا، خیلی خوب شده، راحت میشینه توالت دیگه اذیت نیس
ادرین منم اینجورن
عزیزم بهتر پیگیر باشی همین جوری حالت دستشویی بنشونش ببین پاشنه پاش به زمین میچسبه یا نه از زمین فاصله میده یا پاهاش و به سمت بیرون و اردکی میزاره این نشون میده اشیل پاش کوتاهه اگه کم باشه با ورزش های کششی و نرمشی مناسب خوب میشه
شایدم به زانوش فشار میاد و درد میگیره
اگر بلافاصله بعد چند لحظه هست خودت چک کن موارد اگر نه برای پی پی هست و مثلا بعد چند دقیقه عادی و اوکی هست
پسر منم اینطوری بود البته اون گاهی وقتا هی میگفت خستم آزمایش دادیم کم خونی داشت سه ماه دارو مصرف کرد الان خوبه خدا رو شکر
پسر منم این شکلیه
اذیت میشن خوب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.