۳ پاسخ

نه منم داغون بودم از سرفه چنروز

نه منم سرفه زیاد کردم اما مشکلی ندارم الان

نه نگران نباش .معلم پسرم ۲ ماهه بارداره سرماخورده انقدددد سرکلاس آنلاین سرفه های عمیق از ته دل میکنه ک من نگران بچش میشم طفلی .همش براش صلوات میفرستم ک سرفش قطع شه

سوال های مرتبط