اوایلش یکم سخته ولی عادت میکنه چند روز من از اول اونت دادم و خیلی راضیم ازش الان سرشیشه ۵ گذاشتم ازش زیادم میاد
خواستید بگیرید سرشیشه ۴بگیرید
من اونت گرفتم چون بیبی لند اصلا کیفیت نداره نشتی داره دورش، ولی دیشب که باهاش غریب بود نخورد حالا ببینم میگیره یا نه، (تا ۴ ماهگی اونت میخورد)
حالا من از اول اونت ميدادم مبخوام برم ديگه بيبي لند بگيرم😆 نميصرفه هر دوماه پول شيشه بديم
وقتی با این شیشه شیر مشکلی نداره چرا میخوای هزینه کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.