۳ پاسخ

تو۳۶هفته ک بری سونو مشخص میشه..بعدم اونموقع اگ سفالیک باشه باید معاینه تحریکی بشی

واسه من بریچه
تو دوراهی گیر کردم دکتر میگه احتمال زیاد می‌چرخه
۳۶ هفته تموم بشه برو سونو
یعنی تا ۳۷ هفته مشخص نیست چی باشم

۳۶هفته اما من ۳۴رفتم سونو بچه سفالیک بود گفت دیگه طبیعی هستی

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد