مامانا 22 هفته اینا .سونو یا آزمایشی باید داد؟

۴ پاسخ

۲۴ هفته تا ۲۸ هفته باید آزمایش سه ماهه دوم رو بدی
اصولاً آزمایش گلوکز و ایناست

نه دیگه
من سونو و آزمایش بعدیم تو ۲۶هفته

نه لازم نیست هفته ۲۴ یاید آزمایش گلوکز بدی

۲۴ الی ۲۸ هفته آزمایش گلوکز داری

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری