۲ پاسخ

چی میخوره؟؟ابکیه؟؟
پسرمن یمدت اینجوری میکرد میذاشت دهنش میجوید تامیومد دربیاره ماست یا دوغ میدادم مجبور میشد قورت بده

پسر منم همینجوره نزدیک 2ماهه هیچی نمیخوره از بس جیغ زدم و اون گریه کرد روانی شدم🥲

سوال های مرتبط