۱۳ پاسخ

من رفتم شهرستان با ۴ تومن ختنه کردم کارشم عالی بود

چخبره

من پیش دکتر صفایی ختنه کردم پنج میلیون گرفت روش ختنشم فقط سنتیه فعلا یک هفته گذشته و راضیم روزی هم ک ما رفتیم پنج شش تا ختنه دیگه هم انجام داد خواستی بگو آدرس بدم

بیمارستان دولتی رایگانه

مشهد درمانگاه حجتی
دکتر خرمی و دکتر ناصری
یک میلیون و دویست گرفتن برای ختنه

چه خبرهههه من بوشهر پیش فوق تخصص انجام دادم چقدر تمییییز به روش حلقه ۲۵۰۰🫤🫤🫤

ببر بیمارستان الغدیر عزیزم من اونجا بردم

بیمارستان های دولتی رایگان اگر بیمه تکمیلی نداشته باشید
اگر هم داشته باشید ۹۰درصدش رو تامین اجتماعی میده مابقیش رو بیمه تکمیلی

تهرانی ببر بیمارستان بهارلو رایگانه خیلیم خوب انجام میدن

من خودم تهران انجام دادم۷۵۰۰ولی یه بنده خدایی میگفت بیمارستان مهدیه رایگانه باز نمیدونم میخوایی بپرس

ببین بیمارستان های دولتی دارن معمولا اونجاهم انجام میشه

ما مشهدیم دوتومن ختنه کرد

وااای چه خبره من ارومیه ختنه کردم پری روز ۳/۸۰۰ به روش ترکیبی حلقه و لیزر

سوال های مرتبط