خانما تو هفته های من،علایمی ندارم طبیعیه؟؟

۱ پاسخ

من تا الان هیچ علایمی نداشتم، خوشحال باش عزیزم، یه بارداری عالی داره. فقط طول سرویکستو همیشه چک کن

سوال های مرتبط

مامان پناه من🩷🧸🎀 مامان پناه من🩷🧸🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوستی مامان دوستی هفته نوزدهم بارداری