ربطی به لک نداره بخیه هات از داخل باز میشن
ن صبور باشتا ۴۰
ن صبور باشتا ۴۰
سلام مامانا من کانال ایده ماهگرد دارم برا نینیها اونم روبیکا حتما عضو بشین مطمئنم خوشتون میاداینم لینکqwer1no
#پوشک#عکاسی#سینهمادر#مولفیکس#کولیک
نه عزیزم تا چهل روز خودتو نگه دار
نمیدونم شنیدم تا ۴۰ روز نباید داشته باشی ولی خب خیلی ها رو هم دیدم ۲۰ روزگی داشتن . اگه تونستی صبر کن اگه نه هم بیخیال 😁😁
تا چهل روز اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.