۷ پاسخ

ربطی به لک نداره بخیه هات از داخل باز میشن

ن صبور باش‌تا ۴۰

ن صبور باش‌تا ۴۰

سلام مامانا من کانال ایده ماه‌گرد دارم برا نینی‌ها اونم روبیکا حتما عضو بشین مطمئنم‌ خوشتون میاداینم لینکqwer1no
#پوشک#عکاسی#سینه‌مادر#مولفیکس#کولیک

نه عزیزم تا چهل روز خودتو نگه دار

نمیدونم شنیدم تا ۴۰ روز نباید داشته باشی ولی خب خیلی ها رو هم دیدم ۲۰ روزگی داشتن . اگه تونستی صبر کن اگه نه هم بیخیال 😁😁

تا چهل روز اصلا

سوال های مرتبط

مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی