یبوست شدید دارم
چکار کنم
زور میزنم میترسم جفتم هم پایینه 😔😔

۱۸ پاسخ

تخم شربتی رو خیس کن صبحا ناشتا یک قاشق غلیظ همراه با گلاب بخور

حتی اگر دفعم نداری زور نزن اب زیاد بخور بعدش راه برو
اگه قند نداری هندونه بخور

عناب خوبه خیلی.

انجیر خشک و الو بخور

هندونه بخور زور نزن اصلا خطرناکه

شیر زیاد بخور
آب زیاد بخور
آلو لواشک ، کیوی ، روغن زیتون ، انجیر خیس خورده حتما بخور در روز

دوغ بخور

روغن زیتون مصرف کن

سعی کن خودتو با چیزای طبیعی اوکی کنی و سمت دارو نری

اصلا نذار یبوست شی روغن زیتون بخور ناشتا اب ولرم بخور اگه خواستی شربت لاکسی ژل هم مبتونی بخوری از توالت فرنگی استفاده کن

مایعات بخور رو غذات با سالادت یه کم روغن زیتون بریز. خود زیتون هم مصرف کن. الو بخارا بخور خوب میشی

الو خشك حتما بخور

کیوی و هندوانه و الوچه اینا بخور

من دکتر بهم شربت لاکسی ژل داد مخصوص یبوست در بارداریه
گفت هر ۸ ساعت یکبار بخور

آلو بخور

من دکتر به من شربت داد.چون با چیزای طبیعی مشکلم حل نشد

مایعات زیاد بخورگلم کیوی هم خیلی خوبه یا اب میوه های طبیعی ک خودت بگیری

هر روز کیوی بخورم

سوال های مرتبط

مامان پرنس۳💙پرنسس🩷 مامان پرنس۳💙پرنسس🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی