اگه انتی احتمال جنسیت نده روانی میشم دارم روز شماری میکنم

۱۲ پاسخ

به من که نگفت و همچنان نمی‌دونم جنسیت فسقلی چیه اول برای مادر شدن یاد بگیر صبور باشی

به منم آنتی نگفت از خدا می‌خوام هر چی هست سالم باشه لحظه شماری میکنم بوش حس کنم

منم دارم لحظه شماری میکنم چرا نمیگذره

ان تی یدونه رو قطعی داخل برگه سونو برام نوشت دختر

نمیگه از الان خیالت راحت کنم به منم نگفت

وای منم🥲😂
بچه اولته یا دوم؟

به من احتمال دادن میترسم دل ببندم کاش نمی پرسیدم

به من احتمال ندادن دیگه صبر کردم تا آنومالی

اتفاقا احتمال نده بهتره، اگه احتمال بده اونوقت نمیدونی درسته یا نه، برا من احتماال داده نمیدونم بهش اعتماد کنم یا نه

تا سوال نکنی احتمالم نمیدن
ب من نگفت بعد ک سوال کردم احتمال داد ولی گف قطعی نمیتونم بگم

انتی هم بزور احتمال می‌ده
سعی کن اخرای هفته ۱۳ بری

به ان تی خیلی اعتماد نکن
صبر کن تا وقتش برسه
خیلی سخته میدونم اما شیرینه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری