۲۱ پاسخ

سلام بیچاره بچه ایی که مادرش تو باشی آخه مادر قلیون میکشه پس باید منتظر باشی فردا پسرت جلوت چه چیزهایی که بکشه
مادر باید پاک وتمیز باشه

ما شیخ مانی میکشیم خوبه

نعنا یخ
نعنا
آدامس کوهی
لاو
نعنا لیمو اینا سبک سردرد نمیاره

گروه دارو و شیر خشک
🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼

لطفا لینک را برای مادرای که واقعا نیاز دارن ارسال کنید
rubika.ir/shirkhoshgha

سلام عزیزم لیمو نعناع بکش یا بیسکویت

نعناع
دوسیبم خوبه یکم سنگینه

آدامس دارچینه واسه ما سردرد نمیده

هندوانه یخ عالیه

من هرنوع بکشم سردرد دارم ولی بعد هربار که نوبتم بشه یه چایی با یه چیز شیرین بخورم اوکی ام

سردرد بیشترین دلیلش زغال بده
این زغال مربعی فشرده ها بدن
بعد زغال باید کامل بگیره
قلیونم اگه تازه کاری اره باید سبک بشی، لاو،شبهای مسکو،شیخ مانی و…

اع سوال منم هست البته من کلا نکشیدم چند روزه هوسش افتاده بهم دوست دارم شروع کنم البته شوهرم میکشه دوسیبه سنگین سردرد میشم از بوش یه چی سبک و خانومانه میخام😊

باد های آمازون کشیدم حرف نداشت

بستنی ام خیلی خوبه

ادامس نعنا سبکه

کم خونی باعث سردرد میشه با زغالش خام باشه

ادامس دارچین هندونه یخ
ما میکشیم ولی گاهی سردرد میگیرم من

سلام مامانای باسلیقه میشه تو این اوضاع ک کسب و کارای اینترنتی کارشون خوابیده از ما حمایت کنید 🥲
لباس بچگانه خاستین در خدمتم کانال روبیکام👇
https://rubika.ir/pooshaak_selin
اگه لینک کانال نیومد اینم ایدیمه پیام بدید لینک بدم
zahraali3224

من فقط ادامس نعنا میکشم. گاهی لاو اینا سبکه

لاو عالیه

سبکا خوبن
مثل آدامس
نعناع
بلوبری
لاو
شبهای مسکو
هندونه


دوسیب و پرتقال سنگینن اذیتت میکنن

میوه ای

سوال های مرتبط