بنظرم طعمش عالی بود من م خوشم اومد 😂
عه چقد زود دادین دکتر من گف ۲۶/۲۷ هفته الان زوده
هزینه این ازمایش چقد شد؟؟
برا من دو مرحله نوشتن ناشتا و بعد صبونه این شریت ندادن اصلااا خداروشکر
من٩ هفتگي اين ازمايش دادم
من خیلی منتظر این ازمایشم🤣چون عاشق قرص جوشان پرتقالی بودم حس میکنم ازش خوشم بیاد
خوبه ولیییی خیلی شیرین بود دلم زد😂
بنظرم اصلا بد نبود فقط زمان بر بود
چطوریه🥲من انشالا هفته اینده میرم
چرا زود آخه هفته زوده برای آزمایش قند
آزمایش چیه؟
۱۷هفته زود نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.