مزخرف ترین ازمایش 🤦🏻‍♀️🥺🥲

تصویر
۱۲ پاسخ

بنظرم طعمش عالی بود من م خوشم اومد 😂

عه چقد زود دادین دکتر من گف ۲۶/۲۷ هفته الان زوده

هزینه این ازمایش چقد شد؟؟

برا من دو مرحله نوشتن ناشتا و بعد صبونه این شریت ندادن اصلااا خداروشکر

من٩ هفتگي اين ازمايش دادم

من خیلی منتظر این ازمایشم🤣چون عاشق قرص جوشان پرتقالی بودم حس میکنم ازش خوشم بیاد

خوبه ولیییی خیلی شیرین بود دلم زد😂

بنظرم اصلا بد نبود فقط زمان بر بود

چطوریه🥲من انشالا هفته اینده میرم

چرا زود آخه هفته زوده برای آزمایش قند

آزمایش چیه؟

۱۷هفته زود نیست؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری