۱۱ پاسخ

به منم گفت ۳۷ بیا سونو نامه سزارین بدم چون بریچه و اجباریه باید سونو بشم

به منم گفت شنبه ۳۷ هفته بیا نامه بگیر واسه ۲۷ اردیبهشت ۳۸ هفته ۳ روز

به من گفت 35هفته تازه میگم کی سزارین میشی

۳۹ هفته و ۴ روز

36و، 2روز

ب من ۳۶ هفته داد واسه ۳۸ هفته و چهاررروز

۳۸ و ۶ روز داد میخواستن رند شد انداختم دور روز اونورتر شد ۳۹ و ۱ روز😅

بمن گفت ۳۶هفته و ۴ روز بیا نامه بدم ۳۸هفته و ۵ روزم تاریخ سزارین زده واسم

کیه دکترت؟چقدر مزد میگیره؟
یعنی هفته ۳۷ عمل میکنه؟

هییی
به من نامه نمیده
گفت ۳۹ هفته یه جوری عملت میکنم
بیمارستانا گیر میدن سزارین رو باید دلیل داشته باشم برای سزارین

۳۸ هفته و ۲ روز

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری