بعد از سزارین از چند روزگی میشه دمر بخوابیم؟

۳ پاسخ

من همون دو سه هفته بعد نیمه دمر میشدم از وقتی که جای بخیه هام درد نکردن راحت خوابیدم دیگه

من همون دو س روز اول خوابیدم. ی بالش گذاشتم بغل پام نیمه دمر خوابیدم

من که طبیعی بودم میتونستم همون ساعت اول دمر بخوابم بخاطر ورم سینه هام هنوزنتونستم بخوابم از بس سینه هام شیر دارن از سنگینی دارن میپوکن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی