۶ پاسخ

همون تو بیمارستان من به شکم شدم

بعد کشیدن بخیه ها

من یادمه خیلی میترسیدم بخوابم ب شکم چون حتی وقتی ب پهلو میشدم هم درد داشت بخیه هام

بعد کشیدن بخیه میشه هر جور دوس داشت خوابید ولی به شکم ادم دردش زیاد میشع

بعدکشیدن بخیه هات

من الان هرجور دوست دارم میخوابم ولی به شکم نمیتونم هم میترسم هم سینه هام نمیزاره شیر میدم

سوال های مرتبط

مامان دیانا ❤️ آدرینا مامان دیانا ❤️ آدرینا ۱۱ ماهگی