۱۰ پاسخ

خوبی شیوا جان
ابرا خوبه ان‌شاءالله

دوتا . یه زرد زیاد که با سرنگ دادن . یه صورتی دوتا قطره

دوتاعه

دوتا یکی زرد یکی صورتی

دوتا بود یکی زرد بود و حجم زیاد یک سرنگ کامل بود یکی صورتی بود و کم حجم

زنگ بزن از بهداشت بپرس مطمئن شی

به دلا هم یدونه دادن گف اون یکیو نداریم هروقت اوردیم زنگت میزنم بیار بهش بدم

دوتا باید باشه فلج اطفال و روتاویروس

دوتا بود بدونم صورتی بود دوتا قطره گمونم

دوتا داشت
بهتره ابرا؟

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی