۸ پاسخ

بچه من دقیقا شد ۱۹۰۰ و سه هفته هم بستری بود و امروز سه ماه و ۱۵ روزشه ۵۵۰۰ عه
البته کلا شیرخشک میخوره و شیرخشکشم خیلی چربه
شما اگه شیر خودتونو میدید کمترم باشه اوکیه

بنظرم با چیزایی که گفتی بین ۴ تا ۵ باشه اوکیه

الهی بگردمش🥺مهم اینه که سلامت باشه

عزیز دلم چقد گناه داشته طفل بی گناه🥲🥲

بچه من ۲۷۰۰ به دنیا اومد ۴۰۰ کم کرد یه ماهگی مریض شد ۳ ماهگی ۴۲۰۰ بود

چنده عزیزم خدابهش سلامتی بده وزن مهم نیس

۴۵۰۰ اینا

طفل معصوم
نهااااایت ۵ کیلو

سوال های مرتبط

مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان زینب و زهرا🦋 مامان زینب و زهرا🦋 ۱۵ ماهگی