من از چت جی پی تی پرسیدم چیکار کنم گفت که دائما ماساژ بده و وقتی میخوای چرکش رو تمیز کنی به جای دستمال از پنبه و آب جوشیده سرد شده استفاده کن همین کارو کردم بعد ۷ماه دخترم خوب شد
ماساژ بده بینیشو ب پسر منم پماد و قطره داد
فقططط ماساژ
یه قطره داد تا یکماه استفاده کردم و یه پماد داد که گفت تا وقتی ترشح داره استفاده کن
تازه دختر من خیلی بد شده بود آخرا دیگه وضع چشمش هی قی میکرد قرمز شده بود کوچیک شده بود چشمش
منهم قطره زدم همپماد ولی فقطططط ماساژ ماساژ هم میدادما ولی آروم دکتر بهم گفت یه مقدار باید فشار بدی بکشی به سمت پایین روزی چند بار تا باز شه دختر من از بدو تولد گرفته بود یه چشمش بیچاره چقد اذیت شد ولی باورت نمیشه وقتی یبار ک محکم تر فشار دادم ماساژ دادم همون موقع دیگه خوب شد قشنگ .. قبلش دلم نمیومد
من دیدم تو مطب دکتر منشیه گفت ب ی خانمی دستت تمیز بشور خیلی اروم گوشه چشمش ماساژ بده
ماساژ دادم و قطره سولفاستامید ۱۰ درصد دریختم کم کم خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.