غذا نخوردنش ..توی خواب شیرر خوردنش بدترین عادتع
هیچ عادت خوبی نداره همش بده😅😅
عادت خوبش اینکه غریبی نمیکنه با همه زود انس میگیره و خوش خندس
خوابیدنش ساعت مشخص داره چه روز چه شب
عادت بدش اینکه اصصصصلااا رو زمین نمیخاد بمونه همش باید یا بغل باشه یا پیشش بمونم بازی کنم باهاش مستقل بازی نمیکنه حوصلشم زود سر میره همش میخاد بره بیرون از،خونه
عادت بد: جدیدا عادت کرده سینه تو دهنش باشه تا بخوابه😑😑
چطوری تا حالا نخوردیش😍😍😍
عادت خوبش غذادوس داره،،نق نقو نیست،،بیشتر مواقع ساکته ،،حمام رو دوس داره،،
عادتهای بدش درازکشیده شیر میخواد نشسته باشم نمیخوره 😑
شب هاسینم تو دهنش باشه تا خوابش ببره
شیر خوردنش رومخه انگار شیر دوس نداره
بغلی شده جدیدا باید همش کنارش بشینم یابغلش کنم
گریه هاش نخوابیدنش شیر نخوردندش😫
بدتر از اون تا بزارمش زمین جوری جیغو گریه میکنه انگار سرشو بریدن🥲
دوقلون .. یکیشون خوب شیر میخوره ، خوب قورت میده ،ولی تا دلت بخواد نق نقوه و کار اصلیش گریه کردنه
دومی: ساعتها درگیر شیرخوردنشم ، قطره ها رو تف میکنه . ولی گل پسر اصلا اذیت نمیکنه حتی شده با یه پلاستیک ساعتها بازی میکنه و خودش مستقل از بازی زیاد خواب میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.