۱۳ پاسخ

وزن اولیه ۳۲۰۰ بود
تو یک ماهگی ۴۶۰۰

بله خیلی خوبه

ماشاءالله بهش عزیزم
تقریبا دو برابر وزن ماهانه وزن گرفته عزیزم دکتر بردیش ببینه طبیعی هست یا نه یا مطمئنی که ۲۷۰۰ بوده ۳۷۰۰ نبوده؟❤️

یعنی توی یک ماه ۱۸۰۰وزن گرفته؟

خیلی خوب بوده وزن گیریش

عزیزم لطفا میگی چه شیرخشکی به نی نی میدی و اینکه رفلاکس نگرفته؟وزن دختر منم کمه

چه شیرخشکی میدی بهش؟

چه شیرخشکی میدی عزیزم

اصلا شیر خشک نده خیلی زیاد اضافه کرده مراقب باش

شیرخشک با شیشه شیر میدی؟ من میخوام روزی یبار کمکی شیرخشک بدم میترسم دیگه سینه نگیره
و اینکه شیرخشک کمکی رو از کی شروع کردین؟

ماشاالله خوب اصافه کرده چه شیرخشکی بهش میدی

چه شیر خشکی کمکی میدی عزیزم ؟

شیرخودت میدی یا شیرخشک

عالیه

سوال های مرتبط

مامان رایان و اَفرا مامان رایان و اَفرا ۳ ماهگی