۱ پاسخ

به نظرم آدم نباید بیشتر از نیم روز منتظر حرکت بچه بمونه حداقل بره صدای قلب رو بشنوه مطمئن بشه حال نی نی خوبه این حرف مامانمه که تجربه تلخی داره

سوال های مرتبط